ACTA UNIVERSITATIS NICOLAI COPERNICI PEDAGOGIKA XXVII

SPIS TREśCI

ARTYKUŁY
Augustyn Bańka, Partycypacja i praca zespołowa w szkole

Violetta Kopińska, Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole – analiza i ocena nowych regulacji prawnych

Bernd Käpplinger, Convergence or Divergence in continuing vocational training through Globalization?

MATERIAŁY - KOMUNIKATY - SPRAWOZDANIA Z BADAŃ
Grzegorz Karwasz, Post-konstruktywizm a korzenie kulturowe Europy

Jarosław Horowski, O dojrzewaniu do moralno¶ci cnoty w kontek¶cie kultury (post)modernistycznej

Edyta Wolter, Wychowanie ekologiczne w okresie polskiego modernizmu

Adrianna Nizińska, Ponowoczesne rewolty w edukacji dorosłych. Od konstatacji do konsternacji

Tomasz Leszniewski, Tożsamo¶ć w działaniu jako konstruktywny ogląd relacji jednostki ze społeczeństwem

RECENZJE - OMÓWIENIA
E. Adamiak, M. Chrząstowska, Ch. Methuen, S. Sobkowiak, Gender and Religion in the Central and Eastern Europe, „Studia i Materiały”, nr 124, Poznań 2009, Redakcja Wydawnictwo, ss. 309 - rec. Edyta Głowacka Sobiech

Mężczyzna w rodzinie i społeczeństwie – ewolucja ról w kulturze polskiej i europejskiej, t. 2, Wiek XX, pod red. E. Głowackiej i J. Gulczyńskiej, Wydawnictwo Poznańskie, Poznań 2010, ss. 245 – rec. Joanna Falkowska

KRONIKA NAUKOWA
Jarosław Horowski, VII Ogólnopolski Zjazd Pedagogiczny Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego: „Po życie sięgać nowe…”. Teoria a praktyka edukacyjna, Toruń 20–21 wrze¶nia 2010 roku








Acta Universitatis Nicolai Copernici, Pedagogika I